Beautiful Girls
Hmm, eigentlich ne gute Idee. Dann müsste ich wieder zum Centro, und den deutschen Directors Cut für 13 DM holen. Ausserdem die deutsche Beautiful Girls für 10 DM. Was ich da übrigens auch noch gesehen hab, war eine Leon DVD für 30 DM Ländercode 2. Ich weiss aber nicht, ob das der DC gewesen ist. Und einen DVD-Player oder ein DVD-Laufwerk habe ich auch nicht, denn mein Rechner ist zu lahm.
Auszug aus dem soeben erhaltenen JPC-Brief:
Sehr geehrter *sülz,bläh*,
leider ist ein Umtausch des von Ihnen retournierten Artikels nicht möglich, denn auch das bei der Industrie neu bestellte Exemplar weist den gleichen Fehler auf.
Da es den Herstellern offensichtlich nicht möglich ist, uns mit einwandfreier Ware zu beliefern, müssen wir auf einen Umtausch verzichten und haben Ihrem Kundenkonto den Kaufpreis gutgeschrieben.
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Das wars dann wohl...
Sehr geehrter *sülz,bläh*,
leider ist ein Umtausch des von Ihnen retournierten Artikels nicht möglich, denn auch das bei der Industrie neu bestellte Exemplar weist den gleichen Fehler auf.
Da es den Herstellern offensichtlich nicht möglich ist, uns mit einwandfreier Ware zu beliefern, müssen wir auf einen Umtausch verzichten und haben Ihrem Kundenkonto den Kaufpreis gutgeschrieben.
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Das wars dann wohl...
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Du hast die Kassette umsonst bekommen. Das ist doch zunächst ein Grund zur Freude und unter den gegebenen Umständen zur Festsetzung eines Sparziels für die Anschaffung eines preiswerten DVD-Players. Denn bislang scheint jeder Deiner Versuche, Natalies Filme im Original zu bekommen, nervenaufreibend und desaströs verlaufen zu sein.
--
Aleph,
dessen http://www.natalieportman.de/board/messages/665.htm englische VHS-Version von Beautiful Girls bei http://www.blackstar.co.uk bestellt und völlig in Ordnung war.
--
Aleph,
dessen http://www.natalieportman.de/board/messages/665.htm englische VHS-Version von Beautiful Girls bei http://www.blackstar.co.uk bestellt und völlig in Ordnung war.
Ach, diesen Thread habe ich mit Wonne gelesen *gg*.
(Hmm, irgendwie hab ich die zweite Seite übersehen, und daher bezieht sich alles auf die erste!)
Hmm, erstmal Kompliment die papahuhn, dass du dir die Filme auf englisch, und gleich als erstes anguckst. aber da ham die anderen auch schon recht, dasses die bei einerseits unbekanntem Film und nicht so guten Englischkenntnissen außer den Originalstimmen (was aber auch ein deftiger Grund ist) nix bringt.
Und das mit dem zuerst auf deutsch angucken, solange, bis du den Film kapiert hast, und dann auf englisch gucken, ist hierbei das beste. Das hat auch noch neben den Übersetzungen und dem Lernen den Vorteil, dass du erkennst, wie die Sachen, Dialoge und Stories eigentlich gemeint sind, denn im Deutschen, dank der klasse Übersetzer, ist das oftmals ziemlich anders.
Noch anders, zumindest geht's mir da so, ist's im Kino. Noch immer hab ich beim Videogucken auf englisch leichte Probleme, obwohl's doch ziemlich gut geht, mittlerweile, aber im Kino geht das einwandfrei. Erstens, da man da (fast) keine Nebengeräusche um sich hat, und zweitens sich daher viel besser konzentrieren kann. Das hab ich sowohl in Texas als auch back hier in Deutschland gemerkt.
Überleg's dir mal *g*.
CU
~Harry
[ Diese Nachricht wurde geändert von: Harry am 2001-08-30 19:38 ]
(Hmm, irgendwie hab ich die zweite Seite übersehen, und daher bezieht sich alles auf die erste!)
Hmm, erstmal Kompliment die papahuhn, dass du dir die Filme auf englisch, und gleich als erstes anguckst. aber da ham die anderen auch schon recht, dasses die bei einerseits unbekanntem Film und nicht so guten Englischkenntnissen außer den Originalstimmen (was aber auch ein deftiger Grund ist) nix bringt.
Und das mit dem zuerst auf deutsch angucken, solange, bis du den Film kapiert hast, und dann auf englisch gucken, ist hierbei das beste. Das hat auch noch neben den Übersetzungen und dem Lernen den Vorteil, dass du erkennst, wie die Sachen, Dialoge und Stories eigentlich gemeint sind, denn im Deutschen, dank der klasse Übersetzer, ist das oftmals ziemlich anders.
Noch anders, zumindest geht's mir da so, ist's im Kino. Noch immer hab ich beim Videogucken auf englisch leichte Probleme, obwohl's doch ziemlich gut geht, mittlerweile, aber im Kino geht das einwandfrei. Erstens, da man da (fast) keine Nebengeräusche um sich hat, und zweitens sich daher viel besser konzentrieren kann. Das hab ich sowohl in Texas als auch back hier in Deutschland gemerkt.
Überleg's dir mal *g*.
CU
~Harry
[ Diese Nachricht wurde geändert von: Harry am 2001-08-30 19:38 ]
Der Webmaster von http://www.uknp.org/news.html hat BG auch erst diese Woche zum ersten Mal gesehen und ein paar http://www.uknp.org/sound.html ins Netz gestellt.
In seiner Sammlung finden sich seit einiger Zeit auch fünf Schnipsel in ziemlich guter Klangqualität, in denen sich Nina zum Dreh von Episode I äußert.
Sagte ich Nina?
--
Aleph
In seiner Sammlung finden sich seit einiger Zeit auch fünf Schnipsel in ziemlich guter Klangqualität, in denen sich Nina zum Dreh von Episode I äußert.
Sagte ich Nina?
--
Aleph
New York Times
February 9, 1996, Friday
WEEKEND DESK
FILM REVIEW;Of Beauty, in the Ideal And
Only Skin Deep
By JANET MASLIN
One of the characters in Ted Demme's "Beautiful Girls" has made his room a
shrine to fashion models, plastering their pictures all over his walls. Sure, he
knows these images are a little rosy and dishonest, but they make him feel
good anyway.
The same can be said for this companionable date movie, a "Big Chill"
knockoff reuniting high school buddies in their drab, snowbound hometown.
The characters are brighter and funnier than verisimilitude should allow (just
look at the inspired cast list to see why), but they still work as welcome,
entertaining company.
Even if "Beautiful Girls" isn't as seductive as that title, or quite as cozy as its
ads appear (the characters have been pasted into a composite bar scene), it
still has warmth and good cheer. The film is loosely focused, but its ensemble
cast is as affable as anything on television these days. And the mood is much
more buoyant than the setting.
Since the tone here is lightly comic, with only the occasional stab at rueful
wisdom, there's not even much cause to complain about obvious
sugar-coating. For instance: the male buddies in this film talk about nothing but
their girlfriends, and every one of these guys has a heart of gold. As for
women, the film duly notes that beauty is only skin deep, then crams as many
great-looking actresses as possible into its cast.
The other bit of dishonesty is endemic to this film and every other feel-good
ensemble story like it: the notion that a brief reunion may just change the lives
of almost all the principals in a few days' time. But "Beautiful Girls" doesn't
strain to accentuate the positive all that often. Thanks to those actors and to
Scott Rosenberg's easygoing, colorful dialogue, it stays nicely inviting most of
the time.
Mr. Rosenberg's screenplay, vastly more conversational than his overbearing
script for "Things to Do in Denver When You're Dead," invents a small-town
brotherhood of lovable lugs. Funniest of these is Michael Rapaport's Paul, the
man with the model fixation. Mr. Rapaport, who has a real genius for playing
dumb, is given the chance to wax eloquent about the pin-ups on his walls, and
he brings it off comfortably. "That's all they are: bottled promise," he extols.
"Scenes from a brand new day. Hope dancing in stiletto heels." The film is
generous enough to enjoy these daydreams while still planting Paul in
something like the real world.
During the course of the story, Paul becomes jealous about the romance his
girlfriend (Martha Plimpton) has been having with a butcher. So he tries to
give her a diamond ring that is the color of either Champagne or dirt,
depending on who is describing it. Paul is egged on by his roommate, Tommy
(Matt Dillon, another casting coup), but Tommy is confused, too. Tommy's
longtime girlfriend (Mira Sorvino) knows he has been having an affair with a
predatory married woman (Lauren Holly), and it's time for him to make up his
mind. Meanwhile, Willie Conway (Timothy Hutton) comes home from New
York to his none too happy family. ("If nice is London, they are Tokyo," he
says about his relatives.) Willie, a sad-eyed, boozy piano player, has a nice
girlfriend (Annabeth Gish) who bores him slightly. But he had no idea, until this
reunion, that he was bored enough to fall for Marty (Natalie Portman), the
13-year-old next door. No wonder: this Lolita has the film's archest dialogue.
(Mr. Hutton, leaning out his window: "Hey!" Marty: "Romeo and Juliet, the
dyslexic version.") And Ms. Portman, a budding knockout, is scene-stealingly
good even in an overly showy role.
Speaking of knockouts, the film also introduces Andera (Uma Thurman), who
is either visiting her bartender cousin (Pruitt Taylor Vince) or is an apparition
these small-town buddies have conjured. Showing the same take-charge
attitude that worked so well for her in "Pulp Fiction," Ms. Thurman winds up
showing several men in the story important things about beauty. For one thing,
beautiful women don't stick around forever in a town where birthday parties
unfold at the V.F.W. hall, with the jukebox playing "Never on Sunday."
Actually, "Beautiful Girls" has an effervescent pop soundtrack to make its
feel-good mood feel even better, not to mention its Neil Diamond sing-along
staged in a bar. Also notable: Rosie O'Donnell, delivering an uproariously
memorable analysis of idealized femininity as she takes no prisoners while
marching through a drugstore. Rounding out the cast are Noah Emmerich as
Mo, who makes marriage look like a not-great alternative to girlfriend trouble,
and Max Perlich, who delivers a heartfelt benediction: "Stay cool. Stay cool
forever." This film tries its best to make that wish come true.
"Beautiful Girls" is rated R (Under 17 requires accompanying parent or adult
guardian). It includes mild profanity and brief sexual situations.
BEAUTIFUL GIRLS Directed by Ted Demme; written by Scott Rosenberg;
director of photography, Adam Kimmel; edited by Jeffrey Wolf; music by
David A. Stewart; production designer, Dan Davis; produced by Cary
Woods; released by Miramax Films. Running time: 113 minutes. This film is
rated R.
WITH: Matt Dillon (Tommy), Michael Rapaport (Paul), Martha Plimpton
(Jan), Mira Sorvino (Sharon), Lauren Holly (Darian), Timothy Hutton (Willie),
Annabeth Gish (Tracy), Natalie Portman (Marty), Uma Thurman (Andera),
Pruitt Taylor Vince (Stanley), Rosie O'Donnell (Gina), Noah Emmerich (Mo)
and Max Perlich (Kev).
Published: 02 - 09 - 1996, Late Edition - Final, Section C, Column 5, Page 6
February 9, 1996, Friday
WEEKEND DESK
FILM REVIEW;Of Beauty, in the Ideal And
Only Skin Deep
By JANET MASLIN
One of the characters in Ted Demme's "Beautiful Girls" has made his room a
shrine to fashion models, plastering their pictures all over his walls. Sure, he
knows these images are a little rosy and dishonest, but they make him feel
good anyway.
The same can be said for this companionable date movie, a "Big Chill"
knockoff reuniting high school buddies in their drab, snowbound hometown.
The characters are brighter and funnier than verisimilitude should allow (just
look at the inspired cast list to see why), but they still work as welcome,
entertaining company.
Even if "Beautiful Girls" isn't as seductive as that title, or quite as cozy as its
ads appear (the characters have been pasted into a composite bar scene), it
still has warmth and good cheer. The film is loosely focused, but its ensemble
cast is as affable as anything on television these days. And the mood is much
more buoyant than the setting.
Since the tone here is lightly comic, with only the occasional stab at rueful
wisdom, there's not even much cause to complain about obvious
sugar-coating. For instance: the male buddies in this film talk about nothing but
their girlfriends, and every one of these guys has a heart of gold. As for
women, the film duly notes that beauty is only skin deep, then crams as many
great-looking actresses as possible into its cast.
The other bit of dishonesty is endemic to this film and every other feel-good
ensemble story like it: the notion that a brief reunion may just change the lives
of almost all the principals in a few days' time. But "Beautiful Girls" doesn't
strain to accentuate the positive all that often. Thanks to those actors and to
Scott Rosenberg's easygoing, colorful dialogue, it stays nicely inviting most of
the time.
Mr. Rosenberg's screenplay, vastly more conversational than his overbearing
script for "Things to Do in Denver When You're Dead," invents a small-town
brotherhood of lovable lugs. Funniest of these is Michael Rapaport's Paul, the
man with the model fixation. Mr. Rapaport, who has a real genius for playing
dumb, is given the chance to wax eloquent about the pin-ups on his walls, and
he brings it off comfortably. "That's all they are: bottled promise," he extols.
"Scenes from a brand new day. Hope dancing in stiletto heels." The film is
generous enough to enjoy these daydreams while still planting Paul in
something like the real world.
During the course of the story, Paul becomes jealous about the romance his
girlfriend (Martha Plimpton) has been having with a butcher. So he tries to
give her a diamond ring that is the color of either Champagne or dirt,
depending on who is describing it. Paul is egged on by his roommate, Tommy
(Matt Dillon, another casting coup), but Tommy is confused, too. Tommy's
longtime girlfriend (Mira Sorvino) knows he has been having an affair with a
predatory married woman (Lauren Holly), and it's time for him to make up his
mind. Meanwhile, Willie Conway (Timothy Hutton) comes home from New
York to his none too happy family. ("If nice is London, they are Tokyo," he
says about his relatives.) Willie, a sad-eyed, boozy piano player, has a nice
girlfriend (Annabeth Gish) who bores him slightly. But he had no idea, until this
reunion, that he was bored enough to fall for Marty (Natalie Portman), the
13-year-old next door. No wonder: this Lolita has the film's archest dialogue.
(Mr. Hutton, leaning out his window: "Hey!" Marty: "Romeo and Juliet, the
dyslexic version.") And Ms. Portman, a budding knockout, is scene-stealingly
good even in an overly showy role.
Speaking of knockouts, the film also introduces Andera (Uma Thurman), who
is either visiting her bartender cousin (Pruitt Taylor Vince) or is an apparition
these small-town buddies have conjured. Showing the same take-charge
attitude that worked so well for her in "Pulp Fiction," Ms. Thurman winds up
showing several men in the story important things about beauty. For one thing,
beautiful women don't stick around forever in a town where birthday parties
unfold at the V.F.W. hall, with the jukebox playing "Never on Sunday."
Actually, "Beautiful Girls" has an effervescent pop soundtrack to make its
feel-good mood feel even better, not to mention its Neil Diamond sing-along
staged in a bar. Also notable: Rosie O'Donnell, delivering an uproariously
memorable analysis of idealized femininity as she takes no prisoners while
marching through a drugstore. Rounding out the cast are Noah Emmerich as
Mo, who makes marriage look like a not-great alternative to girlfriend trouble,
and Max Perlich, who delivers a heartfelt benediction: "Stay cool. Stay cool
forever." This film tries its best to make that wish come true.
"Beautiful Girls" is rated R (Under 17 requires accompanying parent or adult
guardian). It includes mild profanity and brief sexual situations.
BEAUTIFUL GIRLS Directed by Ted Demme; written by Scott Rosenberg;
director of photography, Adam Kimmel; edited by Jeffrey Wolf; music by
David A. Stewart; production designer, Dan Davis; produced by Cary
Woods; released by Miramax Films. Running time: 113 minutes. This film is
rated R.
WITH: Matt Dillon (Tommy), Michael Rapaport (Paul), Martha Plimpton
(Jan), Mira Sorvino (Sharon), Lauren Holly (Darian), Timothy Hutton (Willie),
Annabeth Gish (Tracy), Natalie Portman (Marty), Uma Thurman (Andera),
Pruitt Taylor Vince (Stanley), Rosie O'Donnell (Gina), Noah Emmerich (Mo)
and Max Perlich (Kev).
Published: 02 - 09 - 1996, Late Edition - Final, Section C, Column 5, Page 6
New York Times
February 25, 1996, Sunday
ARTS AND LEISURE DESK
TAKING THE CHILDREN;Down to the Sea
with Smollet and Miss Piggy
By PATRICIA S. McCORMICK
Beautiful Girls Timothy Hutton, Matt Dillon, Rosie O'Donnell, Uma Thurman,
Natalie Portman Directed by Ted Demme R 117 minutes
Willy, a 20-something piano player who fled his stultifying hometown for the
big city, returns for a high school reunion. His buddies plow snow for a living
and drink beer for fun, but they have one thing in common: they are confused
and ambivalent about the women in their lives. Over the course of a sodden,
humorous week, each one resolves his romantic quandary.
VIOLENCE A brief, bloody brawl. SEX All talk. PROFANITY Lots.
For Which Children? AGES 3-12 No way. The subject matter is too adult,
the plot too talky. Ages 13 and up No harm done, although the pre-midlife
crises of a bunch of guys may not hold their interest. PATRICIA S.
McCORMICK
Published: 02 - 25 - 1996, Late Edition - Final, Section 2, Column 2, Page 25
February 25, 1996, Sunday
ARTS AND LEISURE DESK
TAKING THE CHILDREN;Down to the Sea
with Smollet and Miss Piggy
By PATRICIA S. McCORMICK
Beautiful Girls Timothy Hutton, Matt Dillon, Rosie O'Donnell, Uma Thurman,
Natalie Portman Directed by Ted Demme R 117 minutes
Willy, a 20-something piano player who fled his stultifying hometown for the
big city, returns for a high school reunion. His buddies plow snow for a living
and drink beer for fun, but they have one thing in common: they are confused
and ambivalent about the women in their lives. Over the course of a sodden,
humorous week, each one resolves his romantic quandary.
VIOLENCE A brief, bloody brawl. SEX All talk. PROFANITY Lots.
For Which Children? AGES 3-12 No way. The subject matter is too adult,
the plot too talky. Ages 13 and up No harm done, although the pre-midlife
crises of a bunch of guys may not hold their interest. PATRICIA S.
McCORMICK
Published: 02 - 25 - 1996, Late Edition - Final, Section 2, Column 2, Page 25
Aus gegebenem Anlass:
Draußen sind es 38 Grad Celsius und ich versinke in Winterstimmung. Es gibt keine andere Wahl, wenn man Ted Demmes (verstorben im Januar 2002) wundervollen Film http://www.natalieportman.de/filme/bfgirls/ sieht.
Heute ist meine bei http://www2.cd-wow.com/detail_results_2 ... _code=5211 bestellte englische DVD von "Beautiful Girls" angekommen. Die Lieferung hat bloß fünf Tage gebraucht und war sehr gut im Karton verpackt. Ein für diesen Fall unwichtiges Detail ist, dass CD WOW seine Waren von Hong Kong aus über Schweden nach Deutschland schickt, damit fällt das Risiko von Zollproblemen weg. Bei dem geringen Preis hätte es mit der inoffiziellen Grenze von 23 Euro sowieso keine Probleme gegeben.
Die Verpackung ist simpel und zeigt das Gruppenfoto von den Jungs mit Andera bei Stinky's. Leider habe ich meinen Scanner abgebaut, sonst würde ich Bilder liefern. http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?pag ... story=4751 hat welche.
Extras sind, abgesehen von den guten englischen Untertiteln, keine vorhanden. Dafür bietet die Scheibe ein ordentliches Bild, das im Vergleich zur deutschen Veröffentlichung mit viel weniger Bildfehlern und dem korrekten Bildformat (1,85:1 anamorph) daherkommt, auch die Bildschärfe ist angenehm. Der einzige Kritikpunkt ist der etwas unruhige Hintergrund.
Der Sound lässt keine Wünsche offen. Exklusiv in England gibt es die Spur in Dolby Digital 5.1, und das hört man auch. Der Klang ist sehr klar und lebendig, allerdings auch sehr dezent. Surround hört man selten, lediglich die Musik verbreitet etwas Atmosphäre. Aber der Film ist natürlich alles andere als eine Actiongranate, viel wichtiger ist das gute Verständnis der Dialoge.
Roberts Empfehlung: Kaufen! Zu dem Preis und der Qualität gibt es kein Wenn und Aber. Die DVD ist PAL und Regionalcode 2, also auf jedem deutschen DVD-Player und Fernseher abspielbar. Lediglich eine Kreditkarte muss für den Kauf vorhanden sein. Ein schönes Kleinod ist die Kapitelverteilung, die sehr auf Willie - meinen Lieblingscharakter - fixiert ist.
Testequipment:
Fernseher: Grundig Monolith Supercolor 70-290 (4:3)
AV-Receiver: Sony STR-QS 830 (DTS und Dolby Digital)
Frontboxen: JBL TLX-6
Center: JBL XTi-10
Rear: Sony SS-H 2800
Wer den Film noch nicht sein Eigen nennt, sollte jetzt zuschlagen. Ich mag ihn persönlich genauso gerne wie "Léon" und sehe ihn regelmäßig im verschneiten Winter. Dass es auch im heißen Sommer geht, habe ich heute festgestellt.
Für alle Fans ist das Natalie-Interview mit http://www.natalieportman.de/artikel/19 ... 603_de.htm ein Muss.
--
Robert
(Willie)
Draußen sind es 38 Grad Celsius und ich versinke in Winterstimmung. Es gibt keine andere Wahl, wenn man Ted Demmes (verstorben im Januar 2002) wundervollen Film http://www.natalieportman.de/filme/bfgirls/ sieht.
Heute ist meine bei http://www2.cd-wow.com/detail_results_2 ... _code=5211 bestellte englische DVD von "Beautiful Girls" angekommen. Die Lieferung hat bloß fünf Tage gebraucht und war sehr gut im Karton verpackt. Ein für diesen Fall unwichtiges Detail ist, dass CD WOW seine Waren von Hong Kong aus über Schweden nach Deutschland schickt, damit fällt das Risiko von Zollproblemen weg. Bei dem geringen Preis hätte es mit der inoffiziellen Grenze von 23 Euro sowieso keine Probleme gegeben.
Die Verpackung ist simpel und zeigt das Gruppenfoto von den Jungs mit Andera bei Stinky's. Leider habe ich meinen Scanner abgebaut, sonst würde ich Bilder liefern. http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?pag ... story=4751 hat welche.
Extras sind, abgesehen von den guten englischen Untertiteln, keine vorhanden. Dafür bietet die Scheibe ein ordentliches Bild, das im Vergleich zur deutschen Veröffentlichung mit viel weniger Bildfehlern und dem korrekten Bildformat (1,85:1 anamorph) daherkommt, auch die Bildschärfe ist angenehm. Der einzige Kritikpunkt ist der etwas unruhige Hintergrund.
Der Sound lässt keine Wünsche offen. Exklusiv in England gibt es die Spur in Dolby Digital 5.1, und das hört man auch. Der Klang ist sehr klar und lebendig, allerdings auch sehr dezent. Surround hört man selten, lediglich die Musik verbreitet etwas Atmosphäre. Aber der Film ist natürlich alles andere als eine Actiongranate, viel wichtiger ist das gute Verständnis der Dialoge.
Roberts Empfehlung: Kaufen! Zu dem Preis und der Qualität gibt es kein Wenn und Aber. Die DVD ist PAL und Regionalcode 2, also auf jedem deutschen DVD-Player und Fernseher abspielbar. Lediglich eine Kreditkarte muss für den Kauf vorhanden sein. Ein schönes Kleinod ist die Kapitelverteilung, die sehr auf Willie - meinen Lieblingscharakter - fixiert ist.
Testequipment:
Fernseher: Grundig Monolith Supercolor 70-290 (4:3)
AV-Receiver: Sony STR-QS 830 (DTS und Dolby Digital)
Frontboxen: JBL TLX-6
Center: JBL XTi-10
Rear: Sony SS-H 2800
Wer den Film noch nicht sein Eigen nennt, sollte jetzt zuschlagen. Ich mag ihn persönlich genauso gerne wie "Léon" und sehe ihn regelmäßig im verschneiten Winter. Dass es auch im heißen Sommer geht, habe ich heute festgestellt.
Für alle Fans ist das Natalie-Interview mit http://www.natalieportman.de/artikel/19 ... 603_de.htm ein Muss.
--
Robert
(Willie)
habt ihr gewusst, dass es einen beautiful girls fanclub gibt???
http://www.geocities.com/Hollywood/Hill ... tiful.html
http://www.geocities.com/Hollywood/Hill ... tiful.html
If today would be perfect there won´t be need for tomorow.